ورود به پنل کاربری

دوره کاردانی امور گمرکی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ | 

  این دوره طی مجوز شماره 190/42 مورخ 18/1/1366 برای پذیرش تعداد 25 نفر از بین شاغلین در(گمرک) وزارت دارایی و داوطلبان آزاد متقاضی سپردن تعهد خدمت دروزارت مذکور اجرا گردید.


دفعات مشاهده: 6460 بار   |   دفعات چاپ: 214 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

دوره معادل کاردانی کامپیوتر

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ | 

  در سال 1370مدیریت آموزشهای تخصصی و ضمن خدمت درجهت گسترش فعالیتهای خود تصمیم گرفت که از امکانات موجود برای خدمت رسانی درزمینه های آموزشی به سایر دستگاهها وموسسات وسازمانها بهره جوید. پس از اطلاع رسانی چندین دستگاه وموسسات بخش خصوصی ودولتی تمایل خود رابرای استفاده ازامکانات موجود اعلام نمودند که درنهایت به علت گستردگی امور، منجر به ایجاد مدیریت آموزشهای آزاد در دانشکده گردید.که دوره های بلند مدت برای بخش های مختلف اجرا و صرفا گواهی طی واحد ها را ارائه می نمود.سرانجام مدیریت مذکور پس از چند سال فعالیت منحل و سوابق آن به این مدیریت عودت داده شد.

  در این جهت وبرای به روزرسانی اطلاعات و دانش کارکنان بانکها و بیمه ها و هم چنین اعضای مجمع امور صنفی دورههای کاردانی کامپیوتر برای آنها به اجرا گذاشته شد. سپس این نیاز در بدنه کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارائی و هم چنین شرکت ماشینهای محاسب متعلق به وزارت خانه مذکور به شدت بروز و ظهور یافت درنتیجه درسال 1371 برای 105نفر از کارکنان وزارتخانه مزبور مجوز دوره اخذشده و فراگیران این دوره درسال 1373 دانش آموخته شده اند.


دفعات مشاهده: 5931 بار   |   دفعات چاپ: 238 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارگاه آموزشی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۴/۱۱/۱۴ | 

کارگاه عبارت است از گرد همآئی تعدادی از افراد با تجربه و مسئول با تنی چند از کار شناسان به منظور پیدا کردن راه کار منطقی و اصولی در زمینه مسایل حرفه ای و مشکلات مورد نظر خود و افزایش مهارت های شخصی آنان . شرکت کنندگان در کا رگاه حتی المقدور می بایست دارای مسئولیت اجرائی باشند یا در آینده نزدیک به کار اجرائی بپر دازند . کار گاه روشی است مبتنی بر حل مسئله و برای جلب مشارکت افراد از انواع فنون بحث گروهی استفاده میکند . بر نامه ریزی آموزشی هر فعالیت جدید در طی کار گاه می بایست بر مبنای مطالبی باشد که در قبل در همان کار گاه آموزش داده شده باشد . هدف دقیق کار گاه ایجاد شرایطی است که در آن شرکت کنندگان در کارگاه تصمیم بگیرند ، برنامه طرح نمایند و تغییرات لازم را به وجود آورند.

 به منظور ارائه آموزش با سرعت بیشتر، این مدیریت از بدو ایجاد کارگاه های آموزشی گوناگونی را برگزار نموده که در زیر به طور خلاصه به آن اشاره می کنیم :

  گزارش عملکرد مدیریت آموزشهای تخصصی وضمن خدمت برای اجرای کارگاه های آموزشی از سال

  1370 الی 1388

  عنوان کارگاه

  سال

مدت (ساعت)

  تعداد شرکت کنندگان

  سمینار ممیزان کل استانها

  1370

  16

  40

  سمینار کارشناسان آموزش مراکزهشتگانه

  1372

  16

  20

  سمینار کارشناسان آموزش مراکزهشتگانه

  1373

  16

  10

  2 دوره کارگاههای آموزشی(تربیت مدرس استان تهران و شهرستانها)

  1377

  8

  1092

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی (آذربایجان، اردبیل و زنجان)

  1377

  12

  212

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی(خراسان)

  1377

  28

  370

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی(استان تهران و قم)

  1378

  28

  905

  کارگاه آموزشی ممیزان کل مالیاتی(تهران)

  1378

  28

  67

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی( تهران)

  1378

  28

  347

  کارگاه آموزشی مالیاتی(گیلان)

  1378

  28

  267

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی(مازندران)

  1378

  16

  144

  کارگاه آموزشی(خوزستان، لرستان و ایلام)

  1378

  16

  91

  کارگاه آموزشی تشریح بیانیه ها و رهنمودهای حسابداری

  1379

  16

  450

  کارگاه آموزشی مالیاتی( یزد)

  1380

  20

  36

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی(خراسان)

  1381

  16

  129

  کارگاه آموزشی مدیران مالیاتی

  ( فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد)

  1381

  16

  140

  کارگاه آموزشی مالیاتی(اصفهان)

  1381

  16

  205

  کارگاه آموزشی (خوزستان، لرستان و ایلام)

  1381

  16

  153

  کارگاه آموزشی مالیات (فارس)

  1381

  16

  108

  کارگاه آموزشی مالیات (کرمانشاه)

  1381

  16

  94

  سمینار آموزشی اقتصاد مهندسی(شرکت فرآورده نفتی ایران)

  1385

  20

  50

  کارگاه آموزشی سازمان حمل و نقل جاده ای (خراسان جنوبی و گیلان)

  1387

  16

  43

  3 دوره کارگاه آموزشی کارکنا ن امور مالی دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی(تهران) 

  1388

  24

  310

                                                           جمع کل

  432

  5283


دفعات مشاهده: 6909 بار   |   دفعات چاپ: 311 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اطلاعیه‌های ثبت‌نام

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۲۰ | 

دانشگاه خوارزمی

اطلاعیه پذیرش دانش‌پذیر DBA , MBA
Master of Business Administration
Doctor of Business Administration

برای سال تحصیلی 1397-1396

مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی از میان دانش‌آموختگان واجد شرایط، برای سال تحصیلی 97-96 در رشته‌های ذیل دانش‌پذیر می‌پذیرد.

1)  مدیریت کسب و کار MBA  گرایش مدیریت اجرایی
2) مدیریت عالی کسب و کار DBA گرایش مدیریت استرات‍ژیک


شرایط عمومی

1)  اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

2) متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران

3)  نداشتن ممنوعیت از تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح


مدارک لازم جهت تعیین صلاحیت داوطلب

1)  تکمیل فرم  ثبت‌نام

2) کپی آخرین مدرک تحصیلی

3) کپی شناسنامه و کارت ملی

4)  2 قطعه عکس 4*3 رنگی

5)  رزومه و سوابق کاری داوطلب

6) فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی (چاپ مقالات، ترجمه و تالیف و هر آنچه به تعیین صلاحیت داوطلب کمک می کند.)


نکات مهم

1) هرگونه اطلاع‌رسانی به داوطلبان منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی به نشانی elc.khu.ac.ir صورت می پذیرد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور اطلاع از رد و یا قبولی و یا هر گونه نکته لازم، اطلاعیه‌های مربوطه را از طریق این سایت به طور منظم پیگیری نمایند.
2) شایان ذکر است دانشگاه خوارزمی هیچگونه دفتر و یا نمایندگی در هیچ یک از شهرستانها ندارد و داوطلبان بایستی مدارک خود را صرفا به آدرس دانشگاه خوارزمی در تهران ارسال نمایند.
3) دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار است.
4) پذیرش نهایی داوطلبان پس از تایید صلاحیت علمی توسط دانشگاه صورت خواهد گرفت.


شهریه و شرایط پرداخت

1)  شهریه هر داوطلب برای شرکت در دوره مدیریت کسب و کار (MBA) هشتاد میلیون ریال (80/000/000 ریال) ، قابل پرداخت  در 4 قسط مساوی می باشد.
2) شهریه هر داوطلب برای شرکت در دوره مدیریت عالی کسب و کار (DBA) دویست و هشتاد میلیون ریال (280/000/000 ریال)، قابل پرداخت در 5 قسط مساوی می باشد.


رویکرد وشیوه ارائه دوره

با توجه به مخاطبان پیش بینی شده، رویکرد اصلی این دوره متمرکز بر مطالب کاربردی است. انتخاب اساتید برمبنای پیشنیه علمی قوی، آشنایی با تجارب بین المللی و تجارب کاربردی در سطح سازمان‌های کشور صورت گرفته است. همچنین، محتوای دوره به صورت ترکیبی از مطالب تئوریک، تجارب بین المللی، نمونه های موفق و ناموفق داخلی تدوین شده است.

شیوه اجرای دوره ترکیبی از کلاس درس، کارگاه آموزشی، میزگرد و سمینار خواهد بود. شرکت کنندگان موظف خواهند بود تا در پایان دوره، یک پایان نامه و یا رساله را که در مسیر اجرایی دوره به تدریج و با همکاری اساتید تکمیل خواهد شد، ارائه دهند.

تذکر: کلاس‌ها، به طور معمول پنج شنبه‌ها و جمعه هر دو هفته یکبار برگزار می گردد. محل برگزاری کلاس داوطلبان شهرستان‌ها در صورت به حد نصاب رسیدن می تواند در خارج از تهران نیز برگزار شود.


نحوه ثبت نام و ارسال مدارک

مهلت ارسال مدارک حداکثر تا 31مرداد ماه سال 1396 خواهد بود.

داوطلبان بایستی کلیه مدارک لازم را از طریق پست سفارشی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، خیابان رودسر، مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه خوارزمی ارسال نمایند.

روی پاکت حتماً قید شود: متقاضی پذیرش در رشته...................

جهت کسب اطلاعات بیشتر فقط با شماره تلفن های 88983781-88936086-021 تماس حاصل فرمائید.

                                  


دفعات مشاهده: 7620 بار   |   دفعات چاپ: 262 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

اختتامیه هفته پژوهش و فناوری-استان البرز-دانشگاه خوارزمی(آذر97) گزارش دستاوردهای مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۲۹ | 

در پنجمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز، مرکز آموزش های آزاد و تخصصی دانشگاه برای نخستین بار حضور یافت؛ از جمله دستاوردهای این نمایشگاه برای مرکز، انعقاد 7 صورتجلسه اجرایی با پیمانکاران آموزشی جهت اجرای دوره های جدید، انعقاد سه تفاهم نامه همکاری و فروش 10 دوره آموزشی کوتاه مدت و ثبت نام از 53 نفر برای دوره بلند مدت MBAوDBA می باشد.در کنار این دستاوردها با حضور کاردارمحترم کشور الجزایر در غرفه مرکز آموزش های آزاد و تخصصی مقدمات تبادل علم و مهارت آموزی و تبادل تجارب در زمینه افزایش اشتغال پذیری دانش آموختگان از مسیر اجرای دوره های آموزشی مجازی و آزمون های آنلاین فراهم شد.

دفعات مشاهده: 5031 بار   |   دفعات چاپ: 206 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

حکم سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی دکتر علی عظیمی وقار

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ | 
طی حکمی از سوی آقای دکتر حبیبی ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر علی عظیمی عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی به سمت سرپرست مرکز آموزشهای آزاد و مجازی منصوب شد.

 متن حکم :


نظر به مراتب و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم،به عنوان سرپرست مرکز آموزشهای آزاد و


مجازی دانشگاه منصوب می شوید. امیدوارم با برنامه ریزی، پشتکار و تعامل با بدنه دانشگاه شاهد بهبود و عملکرد خدمات این مرکز باشیم.

دفعات مشاهده: 5230 بار   |   دفعات چاپ: 219 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر